Katastrof

Nellys utförsäljningslager var inte alls bra, det var skitdåligt rent ut sagt!!! Attt de ens kan formulera sitt utskick med sådana ord som "fynda rejält bland tusentals kläder" är faktiskt en liten gåta... Det minililla som erbjöds var inte mycket att hänga i granen... :( Det går vi inte på en gång till... Efter en massa fickparkerandes å elände kände vi bara stor besvikelse och åkte hem. Passerade thaien på vägen hem så vi har just avslutat en asiatisk måltid.

Annars bjuder kvällen på soffan! Jag är ruskigt trött så jag orkar nog inget annat. Kanske vi ser en film men det är inte säkert. Hörde nämligen något om att det är hockey och då har jag inget som helst att säga till om... 2 hockeytokiga killar mot mej, nja oddsen kunde vara bättre...

Nu tackar jag för idag och återkommer imorgon! Nattis!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan