Ja ä inte bitter

Nej varför skulle jag vara det? Jag som avskyr att resa... Eller? Vi har ju snö här med... Eller?

Nu är alltså P på väg till Jackson Hole, Wyoming, USA... Efter mellanlandningar i London, Chicago samt Salt Lake City skall de alltså ta sig vidare med hyrbil till Klippiga Bergen... Spännande och roligt för dem! :) P´s pappa hämtade upp honom strax efter halv fem i morse och nu sitter de på planet till London. Jag har sagt till P att sitta vid fönstret så han kan blicka ut över Londons alla sevärdheter nu så här på morgonkvisten, tror inte han gör det, hihi...

Kvällen skall spenderas framför På Spåret-finalen med ev räkor och en stor påse godis till efterrätt... Ensam... :( Det ska nog gå bra, jag har ju dryga Sigge. Vi får vara helbundisar nu denna veckan när P är borta... Det ska bli spännande, han var iaf mysig när P hade åkt i morse... :)

Dags att jobba vidare

Bilder från Jackson Hole
 
 
Bild: www.jacksonhole.com


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan