Inte helt kry

Hmm, jag är inte sjuk på något sätt men jag har lite konstigt ont i magen... :( Vet inte vad det kan vara?! Lite jobbigt är det iaf med sådana småkramper som kommer lite då och då... :( Jag kände av detta igår också, skumt...

Onsdag är det i alla fall idag! Redan har halva veckan gått, det säger bara swisch!

Ikväll skall jag testa Body Work, om jag känner mig bättre i magen alltså. Som det är nu vill jag bara hem och dra täcket över huvudet, kanske dricka varmt te som lindrar lite... Body Work är iaf kondition varvat med styrka, det låter roligt. Dessutom är det en bra instruktör som har det så jag hoppas att jag kommer iväg.

Annars vet jag inte vad dagen/kvällen bjuder på. Jag har några ärenden som skall göras nu på lunchen, kanske träffa lillebror F ikväll, allt visar sig... Jag kanske borde satsa på att vara hemma!!!

Nu är det lunch...


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan