En sån vecka

Dålig uppdatering på slutet av denna vecka känner jag... Här kommer en liten sammanfattning på vad jag har haft för mig från och med i onsdags... :) Bara två dagar iofs plus vad som händer idag, men ändå, det känns som det var längesen...

Onsdag - Får ett sms av A på eftermiddagen om att lille P har kommit till världen. Så himla roligt!! Blev en liten chock då jag inte ens visste att de åkt in... Härligt att höra iaf, nu väntar vi tills lördag då vi ska få se det lilla livet... :)

Kvällen spenderades i Tuve ishall, missade första perioden och givetvis då P´s mål :( Såg dock resten av matchen och det var jättekul, de spelar så bra nu. De vann med 2-1. Sen åkte vi hem och kollade förra lördagens melodifestival. Jag tycker att det var rätt låtar som gick vidare, tycker Emilias låt var väldigt go. Me like...

Torsdag - Åker hem till J & L och deras nya lya och hälsar på. Det är en mysig lägenhet och vi sitter och babblar en massa å busar med den lilla godingen... :) Jättetrevligt! Lille L är ljuvlig, han är liksom så glad i sig själv hela tiden. Gnäller bara om det är något, typ om han är hungrig eller så. Det roligaste var när han började gnässa lite och J klädde av honom. Redan då byxorna åkte av fick han ett stort smajl i hela ansiktet. Där låg alltså en överlycklig liten nakenfis och försökte åla sig fram på fällen, very sweet...

Handlar till storkok av spaghetti och köttfärssås på vägen hem som jag sedan lagar till. Vi äter till början av en film men så ringer B och frågar hur det går i hockeyn och då stängs filmen av i ett nafs. Istället blir det hockey på tv, för ovanlighetens skull får jag väl tillägga... Inte... Men men, det var ju en viss stjärna som gjorde comeback igår så jag hade inte direkt något att säga till om... B kom också förbi och kikade hockey och käkade mat. Han sov också hos oss, såg det imorse. Jag gick och la mig tidigt, hann knappt säga godnatt till dem.

Fredag - När jag vaknade fick jag se bild på lille P, söööt! :) Jobbar till fem idag och efter det blir det nog en liten tur på stan med M för lite shopping & fika och senare ikväll blir det hockeymatch. Bara två matcher kvar nu så det drar ihop sig, trist tycker jag...

Annars får vi se vad helgen bjuder på, jag lovar att uppdatera! :)


Bild: http://cattens.wordpress.com/2008/01/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan