En händelserik dag

Vilken händelserik och trevlig måndag jag har haft! :)

Allt började alltså imorse när hysterin om Madonna-biljetter smög sig på! Efter lång tid med upptagstutande telefonsamtal och hängda internetsidor ropade E från sitt rum att hon kommit in på Ticnets bokningssida. Detta innebär alltså att vi nu har två biljetter till den 9 aug, så himla roligt...

Sen hade jag en snabb sushilunchdejt med A hemma hos oss. Hon hade köpt med sig sushi som vi smaskade på medan vi tjötade en massa under en knapp timme.. Det var mysigt att träffas så och babbla på en lunch. Det gör jag gärna om! :) Vi skakade också hand på en liten hemlis, så nu får vi se om det blir så... Det tror jag iaf, vad tror du A? :)

Efter jobbet åkte jag hem och lämnade bilen för att ta vagnen in till stan. Jag hade middagsdejt med F. Vi bestämde oss för att käka grekiskt och gick till en restaurang i närheten av Kungsportsplatsen. Där satt vi i timmar och käkade och pratade och hade jättemysigt. Vi käkade massor av tzatziki och gott bröd innan och till varmrätt åt jag grillat kycklingspett och F en fylld aubergine. Det var verkligen gott med grekiskt, var väldigt längesen jag käkade det. Vi har inte träffats sen innan jul så vi hade en massa att ta igen... :) Jag fick en födelsedagspresent också, en riktigt go hemmaspasak som jag ska passa på att använda på fossingarna snart... :) Efter maten gick vi vidare och fikade på Fröken Ohlsson. Blåbärspaj med vaniljsås och cappucino är inte helt fel efter en brakmåltid! Dock kändes det som jag skulle rulla ut ur caféet när vi skulle dra oss hemåt... Jag hade en underbart trevlig kväll och hoppas vi gör om det snart F! :)

Som sagt: Min måndag har varit jättetrevlig och mysig... Ser fram emot en trevlig tisdag också... :)

Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan