Eller inte

Det var visst bara på lunchkvisten... :( Nu regnar det, lite välbekant såhär i Götet... Våren är nog en bit bort iaf.

Var alltså iväg och kollade på lägenheten efter jobbet! Det var inget snack om saken, den var jättemysig med stora fina fönster, ekparkett i alla rum, öppen spis och allt... Men, hyran är på tok för dyr plus att jag inte kände det där wow när jag kom in, förmodligen för att jag redan var inställd på att tacka nej. Ska vi flytta nu så ska det kännas bra till 110 procent. Vi blir alltså kvar här, men det var kul att kolla in den.

Jag har just ätit middag här framför datan och kollat in lite nyheter om Daniel och Victorias förlovning... :) Man måste ju hänga med i svängarna, såg att det gått direktsändningar angående detta hela eftermiddagen... Jag har läst lite om det i tidningarna men inte sett något om det förrän nu...Jag kollade på när de hade presskonferens och kan inte annat än säga att de verkar vara underbara ihop, jordnära och mysiga människor... :) Det blir kul att kolla in nästa år, speciellt klänningen... :) Hon kommer vara jättevacker! :)

Annars ska jag väl ta itu med lite disk här om en liten stund, blir nog lite Betapet innan dess... :)

Kram kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan