Dunk

Dagen började med en bula i pannan, allt på grund av lille Sigge. Den rackarn hade bestämt sig för att äta upp mina fötter till frukost och när jag skulle böja mig ner och lyfta bort honom så slog jag huvudet i handfatet, aajj!!! Inte vidare bra start på dagen men nu är jag på plats på jobbet och har börjat nedräkningen tills det blir hemgång. Jag ser fram emot helg, jag är nämligen väldigt trött och hoppas på att jag kommer i säng tidigt ikväll. Dock kommer mina syskon från Dalom så vi får se hur bra det går att lägga sig tidigt då.

Jag vill iaf se På Spåret ikväll! Det är mysig underhållning sådär på en fredagkväll. Sen kanske det går någon bra film som man kan slötitta på! :) Tyvärr är ju P inte hemma ikväll, det är tråkigt. I love våra fredagskvällar... :) Men han kommer ju imorgon kväll så det blir ju lite myspys i helgen iaf.

Imorgon börjar tydligen också Melodifestivalen igen! Jag som tycker att schlageromgången just slutat, men icke då, nu drar det igång på nytt igen. Det ska ju till och med vara grand opening i Göteborg samt en ny programledare, vilken koll jag inte har! Det blir nog svårt att mäta sig med Luuk, tror han blev väldigt populär hos många. Jag tyckte han skötte sitt jobb grymt bra... :) Nu vet man vad de närmaste lördagarna kommer innebära, myskvällar i soffan medan man dissar och kanske eventuellt hissar (det brukar dock vara sådär på den nivån) kända och okända artister i schlageroutfits.

Nu är det snart dags för lunch...

Kvällens nöje :)

Bild: http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=100200


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan