Sonia Rykiel

På lördag släpper Sonia Rykiel en underklädeskollektion för HM, vill ha!!! Dock är vi på julfest med mitt företag hela helgen så det blir inget shoppande alls för mig! Kanske att man kan beställa hem från nätet och prova hemma i lugn och ro! Hmm, tåls att tänka på (förmodligen blir det så)! Dessutom fick jag sms igår om att våra saker från Jimmy Choo har kommit så jag ska försöka komma ihåg att hämta ut dem idag!

Det kom just en livsfarligt stor korg med diverse godisar från en av våra leverantörer! Mums! :) Med nostaligikolor och allt, hihi!

Annars bjuder kvällen på lugna puckar i form av tvätt och bak inför morgondagens puckar, haha! Det är nämligen match imorgon och jag tänkte ställa upp och baka en god kaka som de kan ha i caféet och sälja! Själv ska jag hem till M på lite kalas, hon fyller nämligen år på söndag! :) Det ska bli supertrevligt tycker jag...

Nu tillbaka till jobbet efter en trevlig lunchpaus hemma!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan