Ny arbetsplats

Det gick fort! Vi fick lov att stänga ner vårt datasystem här en stund och jag skulle just börja ordna lite i logistiken när min kollega E kom in och sa: Nu möblerar vi om här! Jag har nämligen länge pratat om att jag tycker att det är jobbigt att sitta med ryggen mot ingången och eftersom jag sitter i kontorets mittpunkt kommer folk från höger till vänster och ner och upp, ja från alla håll och kanter helt enkelt. Svårt att förklara men ni som har varit här vet hur jag menar! Så nu har vi vänt mitt skrivbord så jag inte längre har någon som kan vara bakom min rygg och jag kommer slippa vända och vrida mig i onödan... Det blir automatiskt så vare sig man vill eller inte när man känner att någon är bakom ryggen på en. Jag är så nöjd! :) Tack så mycket för hjälpen E! Hur grymt som helst! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan