En vecka sen sist

Oj oj oj, vad tiden går fort när man har roligt! :) Det har ju till och med varit första advent, helt otroligt! Ja, vad har då hänt sen sist? En hel del får jag väl säga! :) Det kommer en kortis uppdatering så ni vet vad jag har haft för mig den sista tiden...

Fredag - Strosade på stan med A, M och lille Ph efter jobbet! Eftersom vi fått en drop-in-tid på The Studio var ju tanken att finna lite passande kläder inför själva fotograferingen. Det gick sådär må jag säga! Det blev en snabbfika med M på Fröken Olsson innan jag styrde kosan hem.

Lördag - The Studio-besök! :) Efter en misslyckad sminkning, vilket jag också sa till om (jag såg verkligen heeelt förskräcklig ut) var förväntningarna sådär! :( Men den polska (?) sminkösen fixade till det och vi fick en rolig upplevelse och hade jättekul under dagen som gick! :) Bildbevis kommer... Kvällen spenderades hemma i sällskap med B och fasters favorit, fasen va go han är den ungen! Me like a lot! :)

Söndag
- Lååång sovmorgon för oss alla tre, på något sätt blir det lätt så när lilleman har varit på besök har vi märkt! Fortsatte med frukost framför en film i soffan, myspys. Sen lite hemmapill och jag plockade även fram julkartongen från källarförrådet men hann tyvärr inte fixa så mycket! Jag kontrollerade mest så att adventsljusstakarna fungerade! På kvällen var det match och jag var givetvis där! :) Dock förlorade dem, men det är bara till att ta nya tag!

Igår
hade jag en semesterdag, spontant och jättelyxigt! :) Jag sov tills jag kände mig pigg, gick upp och fixade frukost till mig och P (som jobbade hemifrån), sov lite till och hade allmänt slappt! Sedan röjde jag hemma och åkte iväg med en massa tidnings- och pappersskräp samt pantade en massa flaskor! Jag var också inne i stan en sväng, det var trevligt... :) Inte alls mycket folk även om jag trodde det när jag efter sju hela varv på Heden äntligen lyckades hitta en p-plats! Jag införskaffade lite julsaker som jag sedan pyntade med när jag kom hem! Bildbevis på detta kommer också! :)

Ha en trevlig tisdag!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan