Julklappar

Den sista tiden har det rådit total julklappshysteri från min sida, en aning stressigt och en aning svettigt! Men nu äntligen har jag lyckats fixa alla klappar (utom en men den är helt under kontroll)! :) Känns gött! Jag gjorde ett inköp på lunchen och det kändes jättebra! Hoppas bara alla blir nöjda med sina paket! Det är ju en stor bonus i det hela! Det är ju så roligt att planera och fixa presenter men den största lyckan är ju om de man köper till uppskattar det och blir glada... *hoppas hoppas*

Ikväll blir det julmiddag på Tjörn, det ska bli trevligt! Dock är julbordet inte speciellt juligt i den bemärkelsen, jag återkommer imorgon när jag vet mer om vad som serverades. Bror B ska också få följa med och få lite julkänsla! Det blir hem direkt efter jobbet och snabbt svira om innan vi börjar köra mot skärgården!

Ha en trevlig kväll allesammans!

 

Kommentarer

2009-12-22
A skriver:

Undra om ni lyckas ta er hem från Tjörn i snökaoset..? Hoppas ni fick en mysig middag iaf! :)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan