Juletider

Innebär "mycket-att-göra"-tider! :) Jag tycker jag flänger och far mest hela tiden... Idag är jättekallt ute, -6 grader! Det är härligt soligt ute och det var riktigt uppfriskande att gå till jobbet idag! Det har blivit en dum ovana att ta bilen till jobbet när vi egentligen bor så nära, men det är lätt gjort när jag ändå kör P till stationen - då sitter jag ju redan i bilen. Hmm, jag får väl avge ett nyårslöfte som innebär att jag får promenixa lite oftare än vad jag gjort den sista tiden. Det är faktiskt skönt att hinna vakna till liv och få lite frisk luft innan man sätter sig på sin plats.

Vad har då hänt den sista tiden? Ja ni, förutom en massa jobb så har jag hunnit med julshopping, julpyntande hemma, ishockeymatcher, glöggfest med hemmagjord, barnvakt till L, julefika med M och A, lussande med lussekatter och pepparkakor med mera! Tiden springer iväg fortare än vad jag trodde... Nu känner jag smått panik för att det är exakt en vecka kvar till jul och fortfarande en massa klappar som skall inhandlas och annat som skall fixas! Jag och bror var dock iväg igår på julklappshandling och köpte en "halv" julklapp till mor och far (det kommer mera) och en klapp till P´s pappa! Men som sagt, det är ett gäng fler paket som skall inhandlas och vi ska ge det ett nytt försök ikväll. Sen kommer Proppan hem till oss ikväll också, vi ska göra julgodis i någon form...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan