Happy Birthday

to me - egoist javisst! :) Det måste man få vara på sin födelsedag, eller hur??? :)

Jag vaknade av en skönsjungande sång av P, hans systrar och mamma! Jättemysigt att alla gick upp så tidigt för att uppvakta mig! :) Jag bjöds på te, kladdkaka och en himlans massa presenter - igen! Tusan va roligt det är att öppna paket/presenter! Jag fick ett superfint elegant tårtfat, den skönaste mössan i världen, en urtjusig grön Rosti-burk, en cremefärgad köksklocka att ha på kylskåpet, den fenomenala Skönhetsbibeln samt ett par übervackra Efva Attling-örhängen som passar till mitt Happy Tear-halsband! Gissa om jag blev lycklig?! Svar: JA! :)

Jag fick jättemånga fina gratulationer under resten av dagen, känns bra att så många kommer ihåg en mitt i julstressen! :) Tyvärr hann jag inte med att träffa M, A & Ph under dagen men vi ska ta igen det under veckan som kommer!

Födelsedagen blev en riktigt härlig dag, det är en härlig känsla i kroppen när det är ens födelsedag! :) Vi avslutade med spel in på småtimmarna! Rappakalja givetvis, myspys! Jag undrar så var alla får allt ifrån, vilda fantasier är ju bara ett smeknamn. Det var ett riktigt fniss-spel där man ibland skrattade så tårarna sprutade! :) Härligt! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan