Trötta måndag

Jag känner mig lite halvseg idag, trots den underbara spa-kuren! Det var verkligen skönt, man borde ju göra det oftare när det är så härligt! :) Dock saknar jag ett badkar i lägenheten, men det får gå ändå... Jag tror förresten att det är dags för mig att investera i en vitaminburk, kanske är avsaknaden av någon vitamin som gör mig hängig...

Idag kommer S hem till oss, eventuellt svärmor också... Jag ska bjuda på middag och så ska vi kolla på "Sex-And-The-City"-filmen samt Project Runway! :) Det blir myspys! Imorgon kommer nästa trupp hem till oss, då kommer M, A och lille P. Jag skall bjuda på lite mat och vi ska nog bara tjôta och umgås, verkligen jättetrevligt! :) Resten av veckan vet jag inte hur det ser ut än, men jag lovar att uppdatera! :)

Lunchdags här nu!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan