Tack för igår tjejer

Igår kväll kom A, M och lille P hem till oss och vi hade hur mysigt som helst... :) Jag hade lagat ceasarsallad a la speciales (det finns ju hur många tolkningar som helst av ceasarsallad så det känns som om nästan alla gör en specialvariant) och bakat kladdkaka, det var gott! Vi satt i timmar och bara pratade om allt från himmel till jord. Det finns alltid så mycket att bubbla om och det är alltid så himla skoj när vi ses... :) Vi gosade med lille söte P också! Vi är tant H och tant M till honom och det känns bra (enda gången ordet tant känns bra tror jag, hihi)! Han är så go, han somnade till och med i min famn en gång, det var mysigt vill jag lova! :)

Tyvärr har jag inga bilder från gårdagens kalas på grund av helt oladdad kamera (jag kan inte ens sätta igång den)... Jag ska försöka fota lite nästa gång vi ses! Så watch up girls, jag + kamera = kan vara lite halvjobbigt tror jag! :) Vi ska ses någon dag och promenera, det ser jag fram emot!

Dags att jobba!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan