Tacka vet jag choklad

Vad är bättre än kladdkaka när man känner sig deppig på grund av att man har sin vecka? Jag vet inte och jag höll mig till det, det funkade liksom. Varför bryta ett vinnande koncept? Det är den kladdkakan från Leilas bakbok, den är riktigt mumsig...
 
Jag har dessutom inte sett Despie på grund av fotboll och att jag varit seg och trött. Dock har jag fått lagat lite mat (smulpaj med broccoli och kassler samt en pastagratäng) och haft ett nästan två timmars samtal med S i Stockholm... Trevligt trevligt... :) Vi pratade en massa roliga minnen, alltid lika skoj. Tiden bara springer iväg... :)

Imorgon blir det till att kolla ikapp Despie-avsnitten och till det vika en enorm hög med tvätt sen söndagstvättningen. Dessutom skall Sigge kastreras imorgon så vi har nog en rolig eftermiddag/kväll att se fram emot med en vinglig Sigge. Nä, usch så ska man inte säga men vi har dock roliga minnenfrån det att vi steriliserade lilla Smilla. Hon vinglade in i allt, tog sig till lådan, hoppade upp men råkade kissa utanför, krafsade lite i sanden och vinglade där ifrån... :) Den lilla pumpan... :) Jag återkommer imorgon med mer info om Sigges bollkapning... ;)

Kvällens tröst

Bild: http://nyfikenlitens.blogspot.com/2008/10/lyxigt-hstlov.html


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan