Söndagspyssel

Japp så börjar även söndagen lida mot sitt slut... Tack för den här helgen! Jag ser redan fram emot nästa, hihi... :)

B och lilleman kom på besök idag, det var jättetrevligt! :) Han är så go den lilla pojken och jag är verkligen en stolt faster! P hann träffa dem en kortis innan de drog... Jag och P passade på att spela Betapet med varandra ett tag, det var trevligt (nördigt, vi vet, hihi)! Jag bakade även havreflarn! Kanske inte världens snyggaste men de var goda. Sedan började vi med maten eftersom P skulle träna. Han är iväg nu och jag har dragit igång ett litet hemmaspa. Bilden på min ansiktsmask ser ju sådär ut, haha gurkan på sniskan och allt. Det var dock väldigt svårt eftersom jag lade på gurkorna först och sen ta kort plus att batteriet i kameran nästan är dött så alt fick gå fort också, det fick bli som det blidde... :) De andra bilderna visar när faster ger L banan. Förutom att både mina kläder och kuddar fick banan gick det väldigt bra. Både jag och L var nöjda! :)
 
Näe nu skall mitt hår packas in, mina fötter filas, peelas och lackad med rosa lack. Kroppen skall också få sig lite peeling och skrubb så när jag kommer ut ur duschen om typ en timme så kommer det stråla om mig... :)

Söndagsbilder
  


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan