Sista arbetsdagen

för den här veckan! Det känns såklart lite konstigt att bara jobba tre dagar, men samtidigt skönt att få lite ledigt! :)

Jag har ingen direkt träningsvärk efter pumpandet igår, men jag känner att det mycket väl kan komma inom en snar framtid, speciellt i överkroppen och i armarna. Vi gjorde ett par tricepsövningar  jag trodde jag skulle svimma av... :) Efter passet åkte vi hem och lagade egen thaimat, kyckling i sataysås med ris till, det blev gött! Givetvis en cupcake också.... :)En massa snackandes och koll av Despie var det som stod på tapeten . Jag måste erkänna att jag tycker att hemmafruarna har fått tillbaka lite av den glans jag tyckte de tappade ett tag... :)

På lunchen blir det en sväng till Frölunda Torg och inhandling av kött kvällen till ära! Vi ska ha en liten mysmiddag eftersom P åker bort över helgen... Givetvis till en VM-match, vad trodde ni? Jag hade kanske önskat en bra film eller något, men jaja det är så det är ibland... :)

Nu frulle på jobbet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan