Just ja

Det är ju Desperate ikväll också... :) Jag har helt glömt av att det var tisdag, om jag ska erkänna har jag inte direkt koll på nåt idag... Jag känner mig trött och seg, det är väl den där vårtröttheten alla pratar om...

Härligt att det är påskvecka, det innebär ju lite ledighet. Vi slutar tidigare på torsdag, ledig fredag och måndag... Grymt skönt, då hinner man kanske vila upp sig lite på riktigt och göra alla de där små extrasakerna man oftast inte hinner med annars. Jag och P firar ju dessutom 6-årsdag på måndagen också, myys... :)

Jag hoppas på att under veckan få:
* mysa med darling och Sigge
* träffa A, M och lille P
* träffa B, J och lille L
* se på "Sex and The City-filmen" med S och käka kladdkaka
* rensa min garderob (det behövs)
* en mysig påskmiddag hos P´s mormor
* leta påskägg
* lite lugnan och rosan hemma
* läsa annika bryn
* med mycket mer... 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan