Myspysmiddag

Va sägs om P´s mumsiga wienerschnitzel, klyftpotatis, citron, vin, blandsallad och senapsvinägrette? Mm, me like! :)

Vi hade en myspysmiddag igår samtidigt som vi kollade på The Reader. Den var bra tycker jag, jag visste inte vad den handlade om innan jag såg den var lite oväntad... Det var bra skådespeleri, Kate Winslet vann ju till och med en Emmy för den rollen. Det var en fin kärlekshistoria om man kan säga så (vet inte riktigt hur jag ska förklara) och sorglig, jag fällde till och med en liten tår...

Nu ska jag laga mysfrukost! Sen blir det nog en liten sväng i det vackra vädret, har lite att införskaffa under dagen som jag skall pyssla med...

So long!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan