Mina första cupcakes

Nu har jag bakat mina allra första cupcakes... :) Jag tyckte det kunde vara trevligt såhär en söndag eftermiddag...

Förmiddagen spenderades på segling, jag såg ett race och då kom de trea, bra!!! Annars har jag varit hemma, jag håller på att tvätta. Det var när jag diskade som jag blev så sugen på att baka. Jag måste erkänna att jag faktiskt inte smakat på bakelserna, bara glasyren och den var svingod... :) Jag ska smaka dem när P kommer hem, han är och kollar sommarstugor på Tjörn med min svärfar och hans dam. Jag kanske skickar med ett par cupcakes med honom, vi kommer ju inte äta upp alla själva, det är ju bara skoj att baka! :) Någon annan som är sugen, bara att hojta till... ;)

Första men absolut inte sista



 

Kommentarer

2009-04-26
Pia skriver:

Vilka supersöta cupcakes du har bakat! Jag önskar att jag bodde lite närmare så jag kunde få komma och smaka!



Kram!

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan