Inställt Olympiatrav

bara för min del, inte evenemanget alltså! De behövde inte min hjälp! :( Jaja, kanske en annan gång.

Istället har jag fixat lite här hemma, dammsugit, dammat  och diskat... Kul lördagsstart! :) Snart dags in i duschen och sen en sväng på lite äventyr. Äventyret innebär att jag skall tippa trav idag för första gången i mitt liv. Jag har ingen aning om hur man gör man jag har hört att man kan köpa en färdigtippad rad så det blir nog en sån. Annars väljer jag väl bara hästar med fina namn... :) Jag tänkte ta vägen om Systemet också och inhandla lite överraskingsöl till P, det är nämligen Juventus - Inter ikväll så det är väl bäst att ladda upp...

Jag var hemma hos B, J och L igår... Det var jättemysigt och trevligt. Mina andra bröder, mamma, morfar och morbror var också på plats... :) Vi fikade och busade med lillen. Jag fick hjälpa till att bada honom, tvåla in håret och sånt. Det var så mysigt! Han älskar att bada och han skvätte ner faster och skrattade mest hela tiden. Han är så ljuvlig! Imorgon fyller han ett halvår så tiden springer iväg...

Näe snart dags att duscha!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan