Igår eftermiddag och kväll

Så var måndagen över. Efter jobbet åkte jag direkt och hämtade ut paketet från Nelly som hade kommit. Jag behöll ett par shorts och ett par svarta tights. Skorna skickades tillbaka efter att de nästan dödade mig den sekunden jag hade på mig dem, de var inte alls fina... :( P behöll två par skor (übersnygga). Vi klädde om till vårkläder och drog oss ut på turné i det fina vädret... Vi åkte och käkade på Taco Bar och fortsatte sedan med lite inhandling av det nödvändigaste. När vi kom hem stack P iväg på hockeyträning och jag började läsa Annika Bryns nästa bok... 

Senare kom S hem till oss, vi pratade en massa och kollade sedan på Project Runway. Programmet igår var jätteroligt då deltagarna skulle designa kläder till dragqueens! Det var utsvävningar och alla verkade ha skoj. Det var så himla kul när man såg alla dessa utklädda "damer" som helt plötsligt förvandlades till en skara normala män in när det skulle måttas och testas... :) Dessutom tyckte vi båda att det var rätt person som vann och likaså rätt person som åkte ut.

Ikväll blir det nog lugnt, ska laga lite mat, fixa lite med foton och tvätta... En riktig donkväll med andra ord...


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan