Hmpf

Jepp, torsdagen är här! Helgen närmar sig med stormsteg... :) Imorgon kommer den efterlängtade lönen också, gött!

Igår skulle jag ha vikt en megahög med tvätt men det blev ju inte av... :( Istället var jag och storhandlade eftersom kylen ekade tomt. Så nu har vi en massa bra mat hemma, härligt! :) Vi har bestämt att vi ska bli bättre på att laga mat hemma, det blir väldigt dyrt (plus onyttigt) att köpa mat ute så ofta... Vi får se hur det går, men hjälps båda åt ska det nog bli riktigt bra... Hursomhelst, vikningen av den enorma tvätthögen får alltså vänta tills ikväll. Jag skall vika den samtidigt som jag kollar in de tre missade avsnitten av Despie, det blir liksom lite roligare då!

P ska ha seglingspremiär i helgen, det blir trevligt. Det ska vara megafint väder har M skvallrat om, så det blir nog jättemysigt att sitta och kolla på segling då. Annars bjuder helgen på promenad med J och L, ja i ärlighetens namn är det inte jättemycket inplanerat men det fylls nog på snabbare än kvickt... :)

Nu ska jag jobba det sista innan det blir lunch!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan