Halvstressig lunch

Shit va denna måndag har sprungit iväg, inte klokt. Snart bara två dagar kvar tills det är långhelg, det är riktigt lyxigt att ha fyra dagars ledighet på raken... :)

På lunchen var jag på Allum, lite halvstressigt sådär. Men men, jag är en sann tidsoptimist (har fått det från min käre P). Jag fick ju inte bytt de där förbaskade byxorna i helgen och idag var sista dagen så jag for iväg prick klockan tolv. Problemet var att jag fick leta parkering, tror att hela Partille var på Allum just denna dagen. Jaja, jag fick iväg två Traderaobjekt också. Jag lade ut en vit finstickad Benetton-tröja och en ljuslila Ralph Lauren-skjorta som blev sålda förra veckan. De genererade inte någon vidare avkastning men det var skönt att få iväg dem. Nu har jag en liten hög kvar hemma som sygalningen S ska få, det är lite gamla jeans och sånt där... :) Köpte sallad på Paprika också som jag slängde i mig på jobbet när jag kom tillbaka, en minut i ett... :)

Back to work!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan