Gomorron gomorron

Vaknade av att solen lyste in genom fönstret, härligt! :) Dock trodde jag att vi försovit oss så uppvaknandet blev rätt brutalt. Det visade sig då att jag vaknade en kvart innan klockan skulle ringa, så det var inga problem.

Igår var P ute och träningsseglade och kom hem sent, så vi käkade på Makkedonken... :) Vi orkade bara inte laga mat så sent! Vi zappade lite mellan Cocktail och Sweeney Todd. Vi har sett Sweeney Todd innan och jag kan verkligen rekommendera den. Den är iofs väldigt rå och lite obehaglig men så häftig!!! Den är ju baserad på en musikal och de sjunger sig igenom filmen. Jhonny Depp har huvudrollen och jag tycker han är en fantastisk skådespelare. Han tar sig an sådana roller som jag tror få skulle klara av. Han gör iaf den här rollen kanon och det gör också Helena Bonham Carter. Se den!!!

Nu ska jag avnjuta en frukost, plocka fram byxorna som skall bytas, hoppa in i duschen innan jag ger mig av mot stan. Jag hoppas på en underbar dag i solen!

Ha en bra lördag!

De vackra tulpisarna jag fick av M i tisdags

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan