6-årsdag

Idag firar jag och P vår 6-årsdag! :)

Vi började med en mysig långfrukost, fortsatte med lathet, inhandling av mat, P jobb ett tag, jag matlåda till imorgon å nu har vi just bytt från vinterdäck till sommardäck. Dock gjorde ju P det tyngsta jobbet, det är ju ett karlgöra men jag har sprungit fram och tillbaka med gamla och nya däck, märkt upp dem och bara allmänt varit ett mentalt stöd, hihi! :) Nu har P åkt iväg på ett möte i Stenungsund och jag tänkte överraska genom att dammsuga balkongen och leta fram utemöblerna... Det känns som om det är dags för det. När han kommer hem ikväll ska vi laga mat, oxfilé står på menyn... :)

Snart börjar väl söndagsångesten krypa sig inpå, jag vill vara ledig ett tag till... Det är ju sååå underbart!

Mera ledighet till folket! :)

  


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan