Fröken Trött

är jag nu! :) Känner mig inte så nere som jag var förra inlägget, fick bara lov att skriva av mig lite. Det är väl det som är tanken med att ha en blogg? Skriva lite spontant om hur man känner och hur man mår...

Nu längtar jag hem efter mysbyxorna! :) Först ska jag till veterinären och hämta hem en liten Siggelito, sen bär det av hemåt för att slänga på mig de berömda mysisarna och bädda ner kissen. Ikväll blir det alltså vikning av en enorm tvätthög. Jag har faktiskt planer på att börja rensa ur min garderob också, det skulle verkligen behövas. Jag har sagt länge att jag ska göra det men nu, nu är det banne mig dags. Det är bara det att jag har så svårt för att slänga saker (jag tänker "kanske", "ifall om", "inte den, den köpte jag ju då", "den fick jag ju då"). Jag kanske ska avancera och lägga ut nåt plagg på Tradera, men jag tycker det verkar meckigt att hålla på med det. Sen finns ju alltid Myrorna och Uff som blir glada för kläder! :) Det är dit mina påsar brukar komma till slut, efter många etapper. Det värsta som kan hända är ju att man får köpa nytt och det är väl ingen större förmögenhet så sett, det är bara grejen som är jobbig.

Näe, nu ska jag göra det sista här innan jag packar ihop för dagen!
 

Kommentarer

2009-04-16
fattiglappen eller sy-monstret? skriver:

Jag blir även väldigt glad för gamla kläder!!(Kläder=tyg..:D:D:D)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan