Fröken Blödig

Ja, det är jag...

Jag har just varit hos veterinären och lämnat av Sigge! På vägen dit med honom i bilen fick jag obehagliga flash-backs gällande Smilla... Att P var så stark att han klarade av det, det beundrar jag. Jag hade aldrig fixat det! :( Hela det veterinärstället ger mig rysningar! Så kallt och sterilt och den jävla buren!!! Jag vet inte hur jag ska komma över det, det verkar som att det inte går... Det är såå knäckande när man tänker på det och jag blir bara så himla ledsen... Våran älskade lilla Smilla! Jag hoppas hon har det bra nu, där hon är med min mormor, Emil, Flixan och säkert många många fler...

Snyft

Bild: http://bloggbilder.aftonbladet.se/images/8512/img_45519430d2289.jpg
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan