Freeedaaag

Jag är mycket för vokaler, som ni kanske märker... :) Äntligen är det fredag igen och helgen står på tur. Jag hoppas bara att vädret håller i sig för vi har jättehärligt vårväder.

Mina helgsysslor:
* Hjälpa S på Olympiatravet
* Införskaffa leggings och byta byxor
* Träffa morfar, morbror och hans H, alla bröder plus respektive, lilleman samt mamma
* SPA-kväll hemma med lite vårstädning av mig själv
* Förhoppningsvis lite hemmafix som inte blivit av under den otroligt lata veckan som gått
* Baka matbröd

P har också lite helgsysslor att pyssla med. Han och hans kusse ska ner till Halmstad imorgon och bogsera hem båten. Segelsäsongen är ju nämligen på ingående... :) Det blir nog en hel del båtarbete för honom i helgen...

Nu är det dags för frukost här på jobbet med nybakta Margareta-frallor, gott!



Bild: http://cattens.wordpress.com/2008/01/


 

Kommentarer

2009-04-17

ny färg och nytt utseende.. det börjar röra på sig:) he he

2009-04-17
Helena skriver:

Haha detta är ju bara en design de erbjuder! :) Den får duga så länge! Ser ju lite trevligare ut än den förra i alla fall... :)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan