Back in work

Nu är alltså påsken över, det har varit grymt skönt att ha så många lediga dagar på raken... :)

Tillbaka på kontoret är jag alltså nu efter en smått kaotisk morgon... :) Vi var ute i rätt god tid när P kommer på att han tappat sitt busskort. Suck tänkte vi, jag frågade om han kollat igenom alla fickor och jo det hade han ju och dessutom har han den bara i en speciell ficka. Så vi sprang in i lägenheten och började leta, letade typ överallt en stund när P ropar: "Jag har hittat det!". I bröstfickan givetvis, hmpf... Ut i bilen, en minut tills tågets avgång, hamnade bakom en segpotta, missade precis tåget, körde in till centralen, tillbaka till mitt jobb i rusningstrafik... Visst är det väl underbart med mornar!?

Strax lunch här på jobbet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan