Zombie

Hela gårdagen gick åt att slappa, sova och äta. My good va trött jag var! :) Men sååå kul vi hade...

V i hämtade upp E & F efter mysfrukost och ett lyckat kostymköp på Holméns och begav oss mot Marstrand. Efter en liten färd från fastlandet med spårvagnsliknande båt kom vi iland på ön och blev serverade wallenbergare av stjärnkock, mums. Sedan inchecking på rummet som för övrigt var supermysigt med bland annat kakelugn. Efter det var det dags för ribb-båten. Vi fick alla supersnygga och heta överlevnadsdräkter (bildbevis kommer, I promise) och skidglasögon innan vi hoppade ner i gummibåtarna. Sen bar det av i hög fart mot Pater Noster. Det gick fort och det roligaste var när det vågade, skulle varit lite mer av den vågiga varan men det var jätteskoj iaf. På Pater Noster gjorde vi en trekamp och mitt lag vann (första gången ever jag vunnit över P i något sådant så jag var nöjd). Sedan tillbaka i full fart och sen ett litet break innan själva julbordet. Vi slappade på rummet, badade badkar (mys, saknar verkligen badkar i lägenheten), kollade reprisen av "På Spåret" och gjorde oss iordning. Det blev en mycket lyckad kväll med mycket god mat (testade till och med sill, men det var tyvärr ingen hit) och en del alkohol... Vi kom inte i säng förrän strax efter två, lagom rusiga i huvudet efter cosmo-drinkar, tjöt och megalite dans.

Mådde sådär när jag vaknade på morgonen, lite huvudvärk och allmänt trött, men efter en frukost bestående av en fralla, jucie och några gurkskivor kändes det bättre. Vi tog oss hem och landade i soffan med täcke och bara slumrade framför både herrarnas och damernas skidstafetter. Där låg vi så gott som hela dagen med undantag för inköp av hamburgare på Franks. Tro det eller ej, jag var iväg och tränade också. Jag hade glömt av att avboka ett pass och istället för att betala en liten summa pengar så tänkte jag att det kanske kunde vara bra att röra på sig lite... Hmmm, efter uppvärmingen hade jag druckit upp mer än hälften av min vattenflaska, det säger väl allt, eller?? Fast faktum är att jag kände mig lite piggare när jag kom hem. Jag åkte iväg och handlade godis och thai när jag var på toppen och sen hem till soffan igen och där låg vi tills det var dags att sova för natten. S hade varit helvild och galen hela dagen men han somnade sött på täcket med mej, skönt... En liten lugn stund iaf.

Nu sitter jag på jobbet och måste fortsätta jobba...


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan