Tisdagsmys

Jag kom just hem från en mysig kväll hos M. Det var jag och A som var på besök och grattade M lite i efterskott. Vi blev bjudna på smarrig pastasallad med en massa goda ingredienser, vitlöksbröd och mumsig kladdkaka till efterrätt. Det var jättegott och det var lika trevligt som vanligt att träffas och tjöta lite... Timmarna bara springer iväg! Jag tror vi kunnat fortsätta flera flera timmar om vi inte skulle upp till jobbet imorgon... :) Men vi bokade ny dejt om bara en vecka så då blir det lite mer tissel och tassel. Plus att vi ska byta julklappar då med. Jag har nog en liten aning om vad jag ska köpa, men det kan jag inte avslöja här och nu... :)

Jobbet idag flöt på utan några som helst bekymmer, nästan... Lite strul på slutet men vi skulle ta det imorgon bitti så vi får se vad det blir av det men det löser sig garanterat på något sätt. Jobb imorgon igen, veckorna och dagarna bara rusar förbi. Speciellt går tiden extra fort nu i december och ända fram till jul... Började skriva på en liten (yeah right) lista på vad som skall göras innan jul. Den listan blev rätt lång om man säger så och jag kommer på nya saker hela tiden. Det är bara till att börja beta av för allt ska göras och det är inte så många dagar kvar...

Nu dags att mysa i soffan en stund innan det blir sängen...Godnatt!


Present till födelsedagsbarnet! Jag vill också ha!


(bild: www.adlibris.com)
 

Kommentarer

2008-12-10
emlan skriver:

låter ju hur mysigt som helst med brudkväll!!

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan