Skumt väder

Dagens väder: Grått, rått, trist å dimmigt.. Vilken lyckad kombination, eller sådär... Jag känner mig frusen när jag sitter här på jobbet och blickar ut i mörkret... En timme till hemgång. Ikväll ska jag baka matbröd, laga lite mat och köpa julklapp till A & M.

En liten ljusglimt i den annars gråa dagen är morgondagen. Först ska jag nämligen få lyxa till det på spa... :) Den behandling jag ska göra heter Spa Mosaic och innefattar peeling och inpackning av hela kroppen och kurbad.. Mmm, längtar redan nu att få bli lite ompysslad...  Därefter skall jag ha julmys hemma hos mig med A & M. Mys värre! Vi ska dricka glögg, äta lussekatter & pepparkakor, byta julklappar och bara tjöta en massa... Spännande :)


Såhär bra har jag förhoppningsvis det imorgon!

(bild: hagabadet.se)
 

Kommentarer

2008-12-17
emlan skriver:

är inte alls avundsjuk:) he he

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan