Packa pappas kappsäck

Jag har just insett att jag tror att min resväska är alldeles för liten för det berg som ligger på sängen.... Hmm, vad ska jag göra näst? Försöka så gott det går att pracka ner allt med våld eller börja sortera min packning?! Jag vet inte...

Här pågår packning, tvättning och annat som måste fixas. Jag har varit på Frölunda Torg och inhandlat ett reseapotek med allt från nässpray, solskyddsfaktor och halstabletter till Imodium och handdesinfektion. Puh! Jag måste nog iväg igen, köpa lite toppar att ha, det är ju det som går åt mest. Min packning består dock mest av kjolar... Jag får vänta tills P kommer med bilen, han är nämligen och köper en mp3-spelare till mig. Han tycker att min Creative från tidigt 2000-tal med löstagbart batteri inte funkar längre, så jag har väl inget val. Iofs är väl det en bra julklapp för de julklappspengar jag fick från min familj... :) Kan vara skönt att ha på stranden...

Jag hade en toppenmysig kväll igår med the girls. Vi käkade räkor och diverse tillbehör och till efterrätt blev det rabarberpaj å glass. Jag gjorde det lätt för mej med inte alltför avancerade saker... :) (smulpaj på påse till exempel). Det hanns inte riktigt med annat. Det var trevligt som vanligt att träffas lite, nu kommer vi ju inte träffas på ett tag... :( Tjötet pågick länge och väl... :) Merci mina damer och TACK så jättemycket för de fina presenterna. Me like a lot!!!!

Nu måste jag fortsätta fixa och dona. Bye

Detta bjöds det på igår

(bild: www.royalseafood.se)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan