Myyys

Sammanfattning av gårdagen....

Spa-behandlingen var ljuvlig, när den väl kom igång. Satt i väntrummet i nästan en halvtimme innan det blev min tur. Jag kom in i ett litet rum där jag först fick en skön peeling över hela kroppen, gött. Sen gjordes en kroppsinpackning med en varm mask innan hon bäddade in mig i plast, handdukar och ett täcke ovanpå detta. Varmt.se men väldigt väldigt gott. Jag somnade till när jag skulle ligga där ensam och vaknade av att jag ryckte till. Då skulle morgonrock på och iväg till relaxrummet där bubbelbad och dusch väntade. Jag fick den bästa lyxen av dem alla som inte egentligen var inkluderad, den största bubbelpoolen. Där satt jag ensam i en stor pool och bara bubblade och njöt. Underbart. Sådant borde man unna sig oftare. Efter behandlingen fick jag tips om olika Decléor-produkter. Eftersom jag inte använt några av dessa får jag höra med min krämexpert P när hon kommer ner... :)

När jag kom hem gjorde jag i ordning lite glöggmys och så kom A & M. Vi fikade juligt med glögg, must, mumsiga lussekatter (bakade med Philadelphia och vit choklad), mina och F`s julgodisar, clementiner och pepparkakor. Vi pratade en massa om allt mellan himmel och jord och så bytte vi julklappar också. Det paketet jag fick innehöll en poncholiknande sjal (jättefin å superskön, har den på mej idag för jag brukar vara lite frusen på jobbet, perfekt att hänga över axlarna) och ett par söta vita ullstrumpor med snöstjärnor på. M fick ett chokladfondueset (mums, vi kommer gärna på kalas tack) och värmeljus. A fick Mamma Mia-filmen som hon kan titta på när bebben sover... :) Det var verkligen jättetrevligt och mysigt att träffas och timmarna sprang iväg.

Ikväll blir det julshow, The Latino Christmas Show, på Elite med damerna på företaget. Det blir skoj!

Ha en bra dag!

Nåt att ha P?
Decleor Harmonie Creme i gruppen Ansikte / Dagcreme / Känslig hud hos Hudotekets Webshop (A91780)
(bild: www.hudoteket.se)


 

Kommentarer

2008-12-18
emlan skriver:

va kul det ska bli ikväll:)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan