Jul jul strålande jul

Jag har haft en jättemysig jul med gott sällskap, god mat och en massa fina klappar. Jag är verkligen jättenöjd! :) Å nu börjar julens dagar gå över för våran del för att istället gå över till sol och bad på andra sidan jordklotet. Grymt härligt! :)

Jag tänkte berätta lite om hur julen varit... :) Jag shoppade klart alla julklappar på tisdagen och åkte sen hem till P´s mamma där vi installerade oss, eftersom vi skulle sova där under juldagarna. Vi klädde granen tillsammans och åt det första av julskinkan (jag smakade också även om julskinka inte är en av favoriterna). De andra spelade en massa tv-spel också medan jag knåpade på mina rim.

Julaftonen var också jättemysig och den började med gröt och grötrim. Jag fick inte mandeln men hade nog ett hyfsat rim iaf... :) Fortsatte traditionsenligt med Kalle, julbord (mm gott me lax!!!) och så julklappar så klart. Ingen tomte utan det var svärmor som delade ut klapparna. Jag fick allt från träningsstrumpor, Leilas bakbok och parfym till en ljuvlig smultrontvål, förkläden och en MULBERRY PLÅNBOK. Så himla fin!!!! :) Jag blev alldeles rörd när jag öppnade paketet från min älskling. Jag fattar inte att han kan göra så?! My dreamwallet bara sådär, he is wonderful... 
Sedan blev det Lips hela kvällen  (samma sak som Singstar fast till XBox). Vi sjöng en massa olika låtar med fruktansvärda stämmor (enligt omgivningen) även om vi som sjöng tyckte det lät bra. Den stora favortien blev iaf när jag och S sjöng Leona Lewis "Bleeding Love".  Vi tyckte vi var grymma men det var vi nog inte... :( Vi avslutade kvällen sent efter en omgång av  "Bet You´r  Brain" också. Jätteskojigt spel...

Juldagen var mest slapp och alla tog det lugnt. Vi var hemma och hälsade på Siggelito, kollade på tv och jaaa, va gjorde vi mer egentligen?! Inte så mycket tror jag, bara tog det lugnt och hade det härligt... :) Sen sov vi hemma den natten. Jag vaknade av att P kom in sjungandes "Ja må hon leva" med en bricka i handen. Det vankades frukost och några av våra fina lussekatter... :) Två paket också... Det ena paketet innehöll filmerna Mamma Mia och Sex and The City. Det andra paketet innehöll ett kort som berättigade till en lyxig trerättersmiddag och vinpaket på en av de finaste restarangerna i stan. Även denna gången blev jag alldeles salig. Han är som sagt bäst! :)

Sen firade vi min födelsefag med hans mamma och systrar och sen på kvällen med min familj hemma hos brorsan å J å L. Av dem fick jag pengar till diverse samt parfym och knästrumpor... Jättefina... :) Jag hade en alldeles utmärkt födelsedag som avslutades med På Spåret och ännu mera Lips och därmed Leona Lewis. S, we rules... :)

Dagen har bara sprungit iväg, känns som om vi mest suttit i bilen... Nu måste jag snart åka och handla lite... Ikväll får jag nämligen finbesök av A, M å C. Vi ska äta lite och bara umgås.. Tjöta lite som vi säger... :)

Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan