Helgen redan över

Jag tycker helgerna går alldeles för fort. Man hinner knappt börja njuta av ledigheten förrän det är måndag morgon och jobb igen...  Helgen har iaf varit bra! Fredagen bjöd på lussekattsbak in på sena natten. Iofs började vi inte baka förrän efter 23 då P kom hem från match. Vi fick ihop ett helt gäng fina och goda (!) lussekatter medan vi drack glögg och lyssnade på julmusik, allt för att komma i den rätta stämningen... Vi lyckades.... :)

Lördagen bestod mest av att ta det lugnt och slappa lite. Jag var iväg till Allum och lämnade tillbaka det jag skulle och passade på att köpa lite julkort och en julklapp till F. Sen lagade vi mysmat och kollade på Prison Break och skräckfilm... :) Tur att man har P att kura ihop sig med då! :)

Söndagen bjöd på julbak av högsta klass. F & E var här och det var verkligen jättetrevligt och mysigt. Vi bakade pepparkakor, gjorde mozartkulor, choklad- och nötfudge och två typer av dadelgodis. Allt blev suveränt gott. Farligt att ha sådant stående i kylskåpet... :) Inte bra, inte bra... Fick en julklapp av dem också men jag har inte öppnat den, ska öppna den på julafton... Om jag kan hålla mig vill säga. Jag är så sugen på att öppna den och varje gång jag går förbi känner jag lite på den. Kvällen avslutades i ishallen. Jag, svärmor, S och K såg P och hans lag vinna, P var apgrym *stolt*.

Dagen har löpt på i vanlig ordning. Efter jobbet var jag iväg och tränade body step. Det var release på ett nytt program och det som var roligast på hela passet var en man som såg ut som en "flaxande skata" (citat Linda) som nästan hamnade utanför fönstret när vi skulle göra dubbel steptouch. Dessutom kommenterade han något efter varje låt. Jag vet inte riktigt vad han höll på med, han var minst sagt lite udda. Jaja, hem bar det av och iväg till affären en snabbis för inköp av det viktigaste. Sen kom B & lilleman på en liten blixvisit och de har precis åkt. Jag var nära att äta upp den lille idag, en sådan goding. Me like! :)

Nu är det snart dags att sova, ska bara få i mej lite magvaccin innan jag bäddar ner mig för natten.

Sov gott!

Lite bilder från helgen: 
  
   
     
   
    




 

Kommentarer

2008-12-16
emlan skriver:

vilken myspys helg ni har haft:) gött mos.

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan