Fredagskväll

Äntligen helg! Som jag har längtat! :) Eftermiddagen kändes tråkig och seg, även om jag hade mycket att göra. Det kan nog bero på att jag varit lite trött (även om jag känt mig mycket piggare idag) de senaste dagarna.

Jag har just avslutat en dundermåltid själv, sådär kul. P är på match igen så jag fick äta mina american pancakes med blåbär ensam... :( Har just pratat i tele med C också (jättetrevligt) och nu ska jag börja rensa lite i vissa garderobshyllor.Rensa och rensa, snarare reda ut oredan... När P kommer hem ska vi baka lussekatter (mitt i natten). MEN har man som tradition att man äter hembakade lussekatter på Lucia-morgon så har man. Då ska det bakas oavsett vilken tid på dygnet det är :) Det bara är så...

Trevlig kväll!

Ps. Bjuder på en bild på ungefär hur mina pancakes såg ut (inte riktigt i närheten, men nästan... :)

(bild: www.bbcgoodfood.com)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan