Early Morning

Shit vad tidigt det är... Å ändå har jag varit vaken länge nu.

Jag har just kommit hem efter att ha varit och kört pappa och en kompis till honom till flygplatsen. Jag är jättetrött men tror att det blir värre om jag går och lägger mig en halvtimme. Bättre då att starta upp kroppen med lite frukost, en dusch och lite så, annars är nog risken stor att jag bara vill nanna vidare.

Pappa kom hit igår kväll för mellanlandning innan de drar vidare till Egypten. Vi var såklart och hälsade på Lilleman. Jisses vad han växer, nu är han en riktig bebis. Inget litet spädbarn direkt utan stabil i kroppen och med Sveriges goaste kinder, man vill bara äta upp honom när man ser han... :) Den lilla gosenosen!

Idag blir det jobbet, träning (MRL) och eventuellt Allum. Jag måste lämna tillbaka lite kläder och tiden för det går snart ut, inte bra... :( Får se vad vi hinner med, men ett är iaf säkert - det blir en tidig kväll ikväll... Nu längtar jag bara efter att få sooova!

So long...


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan