Avkoppling på G

Äntligen fredagskväll! Det är absolut den bästa kvällen på hela veckan. Denna fredag går i avkopplingens tecken. P är iväg och spelar hockey långt borta så jag och S är själva ikväll. Vi ska passa på att ha lite hemma-spa och mysa lite... :) Gott! Jag har tänkt att jag bland annat ska skrubbas lite, fixa fossingarna, inpacka håret och göra en ansiktsmask. Det var längesen jag gjorde allt detta på en gång och det ska verkligen bli skönt att pyssla om sig själv lite granna.

Annars bjuder helgen på julfest med jobbet. Vi skall träffas imorgon förmiddag ute på Marstrand där vi skall få åka ribb-båt i överlevnadsdräkter till Pater Noster (kul syn att se alla i dessa dräkter), bada bastu  och bubbla för att sedan avsluta kvällen med julbord och övernattning på Grand Hotell. Jag måste därför packa ihop lite kläder ikväll så det är klart till imorgon bitti, för imorgon ska jag sova så länge som möjligt och det ska bli sååå skönt. Jag har varit extremt trött hela veckan och allt som hänt det senaste har  verkligen satt sina spår (framförallt under mina ögon). Men nu ska nya krafter samlas så vi orkar hålla ögonen öppna när vi åker båt imorgon (dock tror jag inte det är några som helst problem att hålla ögonen öppna då vi kommer forsa fram i en herrans massa knop).

Trevlig kväll!


 

Kommentarer

2008-12-10
emlan skriver:

skönt med lite egen tid ibland:)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan